Onko ihminen sitä, mitä hän syö?

Onko ihminen sitä, mitä hän syö?

Onko ihminen sitä, mitä hän syö?

Juice päätteli jo -80-luvulla, että ihminen on sitä, mitä hän syö. Vaasan yliopiston tutkimuksen mukaan ihminen syö sitä, mitä hän haluaisi olla. Kuluttaja viestittää oman ruokakulutuksensa avulla arvojaan. Kun keski-ikäinen mies ostaa luomukasviksia helsinkiläisessä marketissa, hänen ajatellaan olevan tiedostava ja vastuullinen kuluttaja. Todennäköisesti tämä oli asiakkaan tarkoituskin. Pohjanmaalla valinnasta ajatellaan eri tavalla. Viestin vaikuttavuus riippuu vastaanottajasta.

Lue lisää Luomuasiakkaan viesti TS_21032017

http://www.ts.fi/lukemisto/3433829/Luomuporkkanan+ostaja+lahettaa+samalla+viestin+muille

 

Leave a Comment

*